piątek, 4 stycznia 2013

Zaprzestaję blogowania

Ostatni rozdział dodałam dosłownie przed chwilą, ale tylko dlatego, bo napisałam go już wcześniej i nie chciałam, żeby się "zmarnował". Zwlekałam z tym długo i zauważyłam, że blogowanie nie jest dla mnie... Regularne dodawanie notek, przemyślane wpisy, myślenie "czy spodoba się innym?". Ja wolę iść na spontan, pisać kiedy mi się podoba i kiedy mam na to ochotę. Nie wiem dlaczego zaczęłam pisać na blogu i to jeszcze o takich normalnych tematach. Ja kocham fantastykę, szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd ten wybór. Przykro, że przestaję już po drugim rozdziale, ale to nie moje powołanie. Dziękuję za opinie na temat mojego opowiadania, szczególnie wzięłam sobie od serca jedną, dłuższą od pozostałych. Sądzę, że reszta nie była całkowicie szczera, bo opowiadanie wcale nie było jakieś świetne. No cóż... wracam do swoich dawnych nawyków. Znowu zaczynam toczyć dalsze losy moich wampirystycznych opowiadań. I będę je pisać dla siebie, nikomu nie pokazując. Dzięki temu blogowi zauważyłam też, że lepiej mi wychodzi jak się nie staram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz